De Ivy clinics app, jouw persoonlijke digitale behandel assistent.

Laat je stap voor stap begeleiden voor, tijdens en na jouw behandeling bij Ivy clinics. Met jouw persoonlijke digitale behandel assistent heb je altijd de juiste informatie op het juiste moment!

 

Om de zorg van onze cliënten te ondersteunen introduceren we, om jouw ervaring bij ons zo aangenaam mogelijk te maken, de Ivy clinics app. Een persoonlijke digitale behandel assistent voor jou als cliënt van Ivy clinics. Je hoeft nu niets meer zelf te onthouden, want wij begeleiden jou per dag bij de behandeling die je ondergaat! Van het consult, tot de voorbereiding op je behandeling of operatie, tot de periode na je operatie; alles wordt voor jou bijgehouden. De Ivy clinics app informeert, begeleidt en ondersteunt je tijdens het gehele traject.

Altijd op de hoogte

 

Nadat de datum van jouw consult en (later) de datum van jouw operatie of behandeling is vastgesteld kun je deze toevoegen aan de app. Vanaf dat moment herinnert de Ivy clinics app je aan de relevante actiepunten op de momenten dat dit voor jou belangrijk is. Zo informeert de app je bijvoorbeeld over hoe je je kunt voorbereiden op een operatie of behandeling, welke medicijnen je van tevoren moet of niet meer mag nemen, vanaf wanneer je geen alcohol meer mag drinken of wat je in huis moet halen om goed voorbereidt te zijn op de eerste dagen na je operatie.

 

Na de operatie voorziet de app je van tips om ervoor te zorgen dat je optimaal herstelt.

 

Download nu de Ivy clinics app

 

De Ivy clinics app is verkrijgbaar voor zowel IOS als Android gebruikers.

 

Klik hier om de app te downloaden voor IOS: App store (Apple)
Klik hier om de app te downloaden voor Android: Google Playstore

 

Op dit moment begeleidt onze app jou alleen bij een boven- of onderooglidcorrectie. De komende tijd zal dit steeds verder worden uitgebreid zodat je uiteindelijk alle behandelingen in de app kunt vinden. Heel erg handig, vooral bij de behandelingen die hersteltijd hebben. Zo heb je altijd een specialist bij de hand!

 

Heb je de app gedownload?

 

Wanneer je de Ivy clinics app hebt gedownload en deze voor de eerste keer opent, klik je op “account maken”. Vervolgens wordt er om een zorgcode gevraagd. Gebruik dan onze zorgcode: “IVYCLINICS” om in te loggen. Wanneer je jouw telefoonnummer hebt ingevoerd ontvang je van ons een persoonlijke code. Met deze code krijg je direct toegang tot de app.

FAQ

Hoe kan ik de Ivy clinics app downloaden?

Staat je intakegesprek of operatie binnenkort gepland? Dan kan je de app al gebruiken! Klik op de bovenstaande links of zoek in de App Store of Google Playstore naar Ivy clinics app.

Download de ‘Ivy clinics’ app op je smartphone of tablet:

 

  • Klik hier om Ivy clinics voor iOS (Apple) te downloaden
  • Klik hier om Ivy clinics voor Android te downloaden

Vervolgens kun je zelf een account aanmaken met de zorgcode “IVYCLINICS” die je van ons hebt gekregen.

Wat is de zorgcode die ik nodig heb om in te loggen?

Heb je de Ivy clinics app gedownload? Gebruik dan onze zorgcode: “IVYCLINICS”.

Hoe kan ik van behandeling wisselen in de Ivy clinics app?

Het kan voorkomen dat je de app al eerder gedownload hebt voor een ander behandeltraject. Mocht je een tweede behandeling bij ons ondergaan kan je ook voor dit traject de app gebruiken. Het is namelijk mogelijk om een nieuwe behandeling toe te voegen en om te wisselen van behandeling.

 

Volg het stappenplan hieronder om een behandeling toe te voegen of te wisselen van behandeling:

 

Open de Ivy clinics app

 

  • Klik in het startscherm op het ‘User’ icoon (rechtsonder in de menubalk)
  • Klik op het tandwiel (rechtsboven)
  • Klik op ‘Mijn gegevens’
  • Klik vervolgens op ‘Een behandeling toevoegen’ en selecteer de nieuwe behandeling in de chat
Hoe zet ik mijn push notificaties aan en/of uit?

Ivy clinics maakt gebruik van push notificaties zodat je een melding krijgt als wij je ergens op willen attenderen. Denk hierbij aan een herinnering om een bepaalde handeling te verrichten, een vragenlijst te beantwoorden of je herstel bij te houden met advies voor jouw situatie.

 

We raden je aan om de push notificaties aan te zetten zodat je niks vergeet. Wil je weten waar je de instellingen van de push notificaties kan wijzigen in de app? Volg dan onderstaande stappen:

 

  1. Open de app en klik op het persoon icoon rechtsonder in het startscherm
  2. Ga naar ‘Meldingen’
  3. Hier kun je de push meldingen aan- en uitzetten door op de ronde knop te tikken

 

Instellingen op iPhone

  1. Ga naar het ‘Instellingenscherm’ van je telefoon
  2. Klik op ‘Berichtgeving’
  3. Kun je de instellingen van de berichtgeving/push notificaties zelf aanpassen

 

Instellingen op Android

  1. Ga naar ‘Instellingen’ en selecteer ‘Apps’
  2. Klik op Ivy clinics
  3. Scroll naar beneden en klik op ‘Meldingen’
  4. Klik op de schakelaar om de meldingen uit te zetten
Ik heb niet de juiste geboortedatum ingevuld, kan ik dit wijzigen?

Ja, het is mogelijk om je geboortedatum aan te passen in de app. Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:

  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon.
  2. Open ‘Mijn profiel’
  3. Hier kan je de ingevulde geboortedatum wijzigen
Ik wil de app voor een tweede behandeling gebruiken. Is dat mogelijk?

Het is mogelijk om de app voor een tweede behandeling te gebruiken. Dit is wat je in de volgende gevallen kunt doen:

Hoe wijzig ik mijn afspraakdata?

  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon
  2. Ga naar ‘Mijn profiel’ om een overzicht van jouw afspraakdata te zien
  3. Selecteer ‘Wijzigen’ bij de afspraak die je wilt aanpassen en kies de juiste datum

Hoe voeg ik een behandeling toe?

  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon
  2. Ga naar ‘Mijn profiel’ om een overzicht van jouw afspraakdata te zien
  3. Klik op ‘Een behandeling toevoegen’
  4. Je kunt via de chat een nieuwe behandeling selecteren

 

Hoe voeg ik een behandeling toe bij een nieuwe zorgverlener?

Om van zorgverlener te wisselen moet je eerst uitloggen bij de app via instellingen

  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon.
  2. Klik rechtsboven op het ‘Logout’ icoon
  3. Log opnieuw in bij Ivy clinics en voer de nieuwe zorgcode in.

Ja, het is mogelijk om in je geboortedatum aan te passen in de app. Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:

  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon.
  2. Open ‘Mijn profiel’
  3. Hier kan je de ingevulde geboortedatum wijzigen
Hoe wijzig ik mijn afspraakdata?
  1. Klik rechtsonder op het persoon icoon
  2. Ga naar ‘Mijn profiel’ om een overzicht van jouw afspraakdata te zien
  3. Selecteer ‘Wijzigen’ bij de afspraak die je wilt aanpassen en kies de juiste datum
Verdwijnt de informatie in de app als ik de pagina markeer als gelezen?

Deze functie zorgt ervoor dat je zelf kunt bijhouden welke informatie je wel hebt gelezen en welke nog niet. Als je de pagina markeert als gelezen, is het nog steeds mogelijk om op elk gewenst moment de informatie op deze pagina terug te lezen.

Als je de pagina niet markeert als gelezen, zal deze pagina in het Vandaag overzicht blijven staan ter herinnering.

Wie kan mijn patiëntengegevens inzien?

Het personeel van Ivy clinics is verantwoordelijk voor welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden. Jouw toestemming is echter altijd vereist voor de verwerking van gegevens over jouw gezondheid.

Ik wil een bericht via de app aan mijn behandelaar bij Ivy clinics sturen, waar vind ik dit?

Als je klikt op de ronde paarse knop met het berichten icoon dan opent de berichten module. Hier kan je een bericht typen. Zodra je deze hebt verzonden, ontvang je gemiddeld binnen een werkdag een reactie van jouw zorgverlener.

Wat moet ik doen bij medische vragen?

Neem bij medische vragen altijd contact op met Ivy clinics. Wij kunnen je het beste adviseren in jouw specifieke geval en aan de hand van jouw patiëntengegevens.

Wie contacteer ik wanneer ik technische problemen heb bij het gebruik van de app?

Vervelend dat je problemen hebt. Stuur een mail naar support@ivyclinics.nl

Staat jouw vraag er niet bij? 

Geen probleem! Stel je vraag via Whatsapp. Wij helpen je graag verder.